Σάββατο

Summary of the day

Ξέρεις..είναι αυτό που σε τρώει όταν δεν νιώθεις αρκετός..Αυτό το συναίσθημα το ανάποδο, το μίζερο, το ενοχικό. Και δεν είναι ότι η προσπάθεια είναι λειψή, αλλά να... κάτι δεν πάει καλά. Και δεν μπορείς να το προσδιορίσεις φυσικά, ούτε να το αποδεχτείς, η ανάγκη να είσαι αρκετός ίσως και παραπάνω από αυτό, είναι μεγαλύτερη. Θέλεις όμως κάπως να προσφέρεις, με τον τρόπο σου! Ακόμα κι όταν είσαι ρομαντικός και νιώθεις τόσο μικρός μπροστά σ'αυτό το συνοθύλευμα αδικίας που ζούμε, ακόμα και τότε, θες να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες σου με σκοπό να κάνεις αυτό που αγαπάς πραγματικά και θες να έχεις αυτή τη κρυφή ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα φανείς και θα έχεις συνεισφέρει σε κάτι. Το λέω όμως και το ξαναλέω. Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι εφικτό όταν πρέπει να αντιμετωπίσεις ρεαλιστικά προβλήματα. Οικονομικά, οικογενειακά, υγείας, σταδιοδρομίας. Είναιι πολύ πιο δύσκολο όταν είσαι και γυναίκα.

Όμως η προσπάθεια ΠΡΕΠΕΙ να είναι αρκετή. Πρέπει. Και πρέπει να λέμε ένα ευχαριστώ που και που, που μπορούμε να  έχουμε αυτές τις σκέψεις, τις ανησυχίες, τις δυνατότητες.


3 σχόλια:

  1. Η ζωή είναι σκληρή. Γίνε κι εσύ. Βρές τον δρόμο που πρέπει. Για τον καθένα υπάρχει μια μοναδική ευκαιρία. Σε άλλον έρχεται όταν κοιμάται και νομίζει πως είναι όνειρο, και σε άλλον όταν είναι ξύπνιος. Στέκεται για λίγο πλάι του και απλώνει το χέρι της. Αν κοιμάσαι πάει έφυγε. Αν είσαι ξύπνιος και είσαι σαν να κοιμάσαι(δηλ όταν έχεις πολλά σκουπίδια να σε απασχολούν που πρέπει αν τα πετάξεις από μέσα σου) δεν θα την ξεχωρίσεις κάν. Αν είσαι πραγματικά ξύπνιος απλώνεις το χέρι και πιάνεις το δικό της. Ίσως να την λένε τύχη ίσως προσπάθεια ίσως ευκαιρία. Όπως και να την λένε έρχεται όποτε θέλει αυτή και τότε πρέπει να είσαι έτοιμος. Κανένας δεν θα στην στείλει μην περιμένεις, προκάλεσέ την με κάθε τρόπο. Δεν πάει στους μίζερους αλλά στούς ικανούς. Έχει αξιοπρέπεια και αγαπά το γέλιο. Δεν διαλέγει φύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρεις τι?Με ενοχλεί πολύ που πρέπει να χρηματοδοτήσω τα όνειρά μου. Θα το κάνω γιατί αυτό έχω μάθει να κάνω. Αλλά φοβάμαι πολύ ότι όταν θα έρθει η ώρα να τα ζήσω θα έχω κουραστεί πια. Και θα συνεχίσω απλά να παλεύω, ίσως από συνήθεια, ίσως από επιλογή. Μωρέ, θα την πιάσω τη ζωή απ'τα μαλλιά και θα την κάνω σβούρες. Αλλά θα πιάσει το κόλπο ή πάλι θα θέλω κι άλλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίπεδο 7
    Παρτίδες που παίχτηκαν : 338
    Παρτίδες που κερδήθηκαν : 47
    Ποσοστό νικών : 14%
    Ισοπαλίες : 23
    Ποσοστό ισοπαλιών : 7%
    Σκάκι παίζω με αντίπαλο τον υπολογιστή. Συνήθως χάνω. Όταν ξεκινάω νια νέα παρτίδα αγωνίζομαι να κερδίσω και αν κερδίσω κοιτάω τα ποσοστά. Πάλι 14%. Δεν λέει να ξεκολλήσει από το 14 ρε παιδί μου. Απάτη είναι. Αφού κερδίσω άλλη μία δεν ξαναπαίζω.
    Μεγαλύτερη σειρά νικών : 3
    Μεγαλύτερη σειρά ισοπαλιών : 2
    Μεγαλύτερη σειρά ηττών : 31
    Εγώ έχω τα δικά μου στατιστικά
    Μεγαλύτερη πιθανότητα νίκης : όταν είμαι ξεκούραστος και συγκεντρωμένος και θέλω πολύ να κερδίσω.
    Μεγαλύτερη πιθανότητα ισοπαλίας : όταν νομίζω πως θα κερδίσω και σιγουρευτώ γι αυτό.
    Μεγαλύτερη πιθανότητα ήτας : όταν ξαναπαίζω μετά από νίκη και θέλω απελπισμένα να ξανακερδίσω.
    Παίζω όμως μου έχει γίνει μανία.
    Δεν υπάρχει ένα κόλπο όπως λές να το κερδίζω συνέχεια το παλιομηχάνημα. Να κάνω τις ίδιες κινήσεις να κάνει τις αντίστοιχες και τσάκ..ΜΑΤ
    Ρε τα έχω δοκιμάσει όλα τα κόλπα και κάθε φορά πάνω στην δοκιμή χάνω. Και να παλι..14%...και να σκεφτείς πως όσες φορές έχω νικήσει είναι χωρίς κόλπο. Συμπέρασμα ένα. Δεν υπάρχουν κόλπα. Δεν υπάρχει τουλάχιστον ένα ίδιο κόλπο. Κάθε φορά θέλει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή