Δευτέρα

Hey you

Να, αγαπώ τους φίλους μου. Τους λατρεύω. Είναι το πιο όμορφο συναίσθημα να περνάς και τα καλά και τα άσχημα μαζί τους. Δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα χωρίς τους φίλους μου. Λατρεύω τις ξαφνικές συναντήσεις, τα απρόσμενα χαζολογήματα, τους βαρετούς καφέδες, τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, τα νευράκια, τις παρεξηγήσεις, τους ύπνους, τα ξυπνήματα, τις πολύωρες εκδρομές, τα πάντα. Πιο πολύ λατρεύω την αγάπη, αυτή που δίνω, αυτή που λαμβάνω. Κ, λατρεύω να με τσαντίζεις. Σ, λιγώνομαι όταν χορεύεις. Α, ξεκαρδίζομαι που γελάς με τα πάντα. Α, λατρεύω να καίγομαι μαζί σου. Γ, σε μισώ που είσαι μακριά. Ε, μαζί σου νιώθω παιδί μικρό. Γ, αγαπώ που είσαι κουκουρούκου. Δ, είσαι η οδηγός μου στη ζωή. Χ, δεν γίνεται να έχω καλύτερο αδερφό. Είστε το πιο σημαντικό εφόδιο, με σας, αντέχω τα πάντα και σας θέλω δίπλα μου στα πάντα.
Και είτε είμαστε κοντά, είτε μακριά, μου είναι το ίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου